Ιμπρεσιονισμός, Εξπρεσιονισμός, Ηλίας Παναγιώταρος

by To Skouliki Tom

Τεράστιες διαστάσεις έχει λάβει το ζήτημα παραποίησης της φωτογραφίας που τραβήχτηκε την προηγούμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης στη Βουλή σχετικά με τη σύσταση Ειδικής Επιτροπής για τα γνωστά ιερά τέρατα της πολιτικής που βαριέμαι να ξαναγράφω κι εσείς να ξαναδιαβάζετε.

Η παραπάνω φωτογραφία που έκανε το γύρο που διαδικτύου, απεικονίζει δήθεν σκίτσο του Ηλία Παναγιώταρου σε μία πραγματικά χυδαία προσπάθεια συκοφαντίας κατά του προσώπου του – σε καλλιτεχνικό κυρίως επίπεδο.

Η αλήθεια, φυσικά, είναι πολύ διαφορετική. Την ώρα που οι μισοί βουλευτές τον είχαν πάρει πάνω στα έδρανα και οι άλλοι μισοί έλυναν σταυρόλεξα προκειμένου να μην κόψουν φλέβα από τη βαρεμάρα, ο κ. Παναγιώταρος αποφάσισε να εκμεταλλευτεί το χρόνο του δημιουργικά. Αρνούμενος τις επίμονες προσπάθειες του Ηλία Κασιδιάρη να παίξουν «πέτρα, μολύβι, ψαλίδι, χαρτί» και «κουτσό» άφησε το ταλέντο του να ξετυλιχτεί πάνω στο χαρτί.

Χάρη στην ικανότητα μου, ως σκουλήκι, να ξετρυπώνω αποκλειστικότητες, έχω στην κατοχή μου την πρωτότυπη φωτογραφία του σκίτσου και δεν είναι καθόλου απίθανο μετά το σημερινό άρθρο να τεθώ υποψήφιος για το βραβείο Index, όπως ο Βαξεβάνης. Προτού όμως προχωρήσω στη δημοσιοποίηση του, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας άλλες δύο δημιουργίες του κ. Παναγιώταρου που έχουν ήδη κερδίσει κοινό και κριτικούς.

 

 

 

 

 

 

Για όσους δεν κατάλαβαν, το πρώτο σκίτσο απεικονίζει την ελληνική σημαία και είναι δουλέμενο με το ίδιο καρβουνάκι που πασαλείβει το πρόσωπό του κατά τις νυχτερινές εξόδους του σε στέκια μεταναστών ενώ το δεύτερο αποτελεί αυτοπροσωπογραφία του και έχει γίνει με χρήση μαρκαδόρου Carioca. Το τελευταίο διάστημα ο κ. Παναγιώταρος εξασκείται στην τέμπερα και τη ξυλομπογιά.

Τέρμα η αναμονή. Ιδού το αριστούργημα του Ηλία Παναγιώταρου σε αποκλειστικότητα από To Skouliki Tom:

Το πρωτότυπο σκίτσο φυλάσσεται σε θυρίδα υψίστης ασφαλείας ενώ έντονη διαμάχη έχει ξεσπάσει μεταξύ του Βρετανικού Μουσείου και του Μουσείου του Λούβρου για την απόκτησή του.

Μάλιστα, οι Βρετανοί είναι διατεθειμένοι να επιστρέψουν τα μάρμαρα του Παρθενώνα προκειμένου να εντάξουν το σκίτσο στη συλλογή τους ενώ οι Γάλλοι παραχωρούν την αυθεντική «Μόνα Λίζα» υποκλινόμενοι στην ανωτερότητα του κ. Παναγιώταρου.

Την ίδια στιγμή, ο κ. Παναγιώταρος δηλώνει ότι μόνο με τη Νίκη της Σαμοθράκης θα αντάλλαζε την «Λιάνα Κανέλη» – όπως αποκαλεί το σκίτσο –  χαρακτηρίζοντας παιδικότητες όσα λέγονται για ομοιότητα της δημιουργίας του με τον πίνακα του Ντα Βίντσι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δίπλα στα ονόματα El Greco και Nick The Greek θα γραφτεί άλλο ένα: Elias O Ellinaras.

by To Skouliki Tom

(Όλες οι φωτογραφίες που περιλαμβάνονται στο παρόν άρθρο αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Ηλία Παναγιώταρου και της Χρυσής Αυγής κι απαγορευέται η καθ’ οποιονδήποτε τρόπο προσπάθεια αναπαραγωγής τους από μετανάστες, άπλυτους κι αντιφασίστες. Οι υπόλοιποι κάντε ό,τι θέλετε.)

πηγή: OloigiaOlous.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s